Passer au contenu principal

Ons volgende café is gepland op donderdagavond 16/7! Naar aanleiding van de reactie van de enquete (besproken op café in juni) gaan wij een andere formule proberen.

Deze editie vindt plaats in het Keizerpark te Gent (gemakkelijk te bereiken met Tram 2 of 4, bus 34). We gaan naast de speeltuin afspreken. We gaan ook een potluck hebben, dus kom wat vroeger als je mee wil eten en breng eten of dessert te delen met elkaar! ❤️